VLADIMIR ROSIĆ
PUT OD LOKALA DO GLOBALA: Svaki put kada naši potrošači nazdrave, iza sebe ostavljamo pozitivan pivski trag!
Manager.ba BiH 21 studenog, 2018
Izvor fotografije:
Vladimir Rosić / Molson Coors BiH, Banja Luka

Gost Kluba menadžera je Vladimir Rosić, marketing menadžer u kompaniji Molson Coors, Banja Luka

U sklopu projekta Klub menadžera predstavljamo vodeće ljude iz svijeta poduzetništva kao i stručnjake iz raznih oblasti koji našu svakodnevicu čine boljom i zanimljivijom. U državi i regiji, koja se nalazi na dnu europskih i svjetskih ljestvica, kada su u pitanju ekonomija i uvjeti poslovanja, razmjena pozitivnih priča i iskustava nam je svima izuzetno potrebna. Sigurni smo da ćete se iznenaditi koliko uspješnih ljudi živi oko nas. Neke od tih osoba poznajete, za neke niste nikada čuli. Možda vas nečija priča ili odgovor potakne da pokušate napraviti nešto slično ili više.

Vladimir Rosić je rođen 1982. godine u Banja Luci i cijelo njegovo obrazovanje veže se za ovu „krajišku ljepoticu“.

Po struci je master ekonomije na studijskom programu marketing koji je inače njegova opsesija i dugogodišnja sfera interesovanja.

- Obzirom na moje godine, imam prilično veliko radno iskustvo jer sam već kao student apsolvent počeo raditi na poziciji direktora marketinga. Svoj karijerni put bih slikovito opisao kao „put od lokala do globala“. Imao sam tu sreću i priliku da radim, kako u uspješnim lokalnim, domaćim firmama, tako i u velikoj globalnoj, multinacionalnoj kompaniji - ističe Rosić na početku razgovora za Manager.ba .

 

Već nekoliko godina predano radite na čelu marketing sektora Molson Coors-a u BiH, koji prema kraju ove godine gleda s pozitivnim rezultatima. Koji su to najunosniji koraci i poduhvati u 2018. godini?

 

U našoj kompaniji “Naš pivski trag“ je nešto što ima izuzetnu važnost, jer svaki put kada proizvedemo naše pivo i kada naši potrošači podignu flašu ili čašu piva i nazdrave sa istom, mi iza sebe ostavljamo pozitivan pivski trag.  

Naš cilj je da potrošače i kupce oduševljavamo na svakom koraku našim izvrsnim brendovima i samo sa takvim pristupom možemo ostvarivati pozitivne rezultate. 

Cijela ova godina je bila u znaku fudbala i SP u Rusiji, a mi smo našim vodećim brendovima, Jelen pivom i Ožujskim pivom napravili niz sjajnih kampanja.

Ljubitelji piva i naši vjerni potrošači su ovo prepoznali, tako da odlični rezultati nisu izostali, na što smo kao cijela organizacija posebno ponosni.

Pored ovih kampanja, istakao bih i inovacije Jelen i Ožujsko Dynamark fudbalske limenke koje smo lansirali na tržištu Bosne i Hercegovine, a koje su naišle na pozitivne reakcije naših potrošača.

 

Inače, Molson Coors upravlja komunikacijom najvećih pivskih brendova na tržištu, kao što su: Jelen, Ožujsko, Nikšićko, Staropramen, Bavaria, Beck's, Corona i mnogi drugi, koji su dio porftolija vaše korporacije. Predstavite ukratko, sa pozicije marketing menadžera, kako izgleda upravljanje brendovima u jednoj tako velikoj organizaciji?

 

Posao koji obavljam je jako dinamičan i pruža veliku mogućnost za napredovanje, ali i obavezuje na konstantnu edukaciju.

Istakao bih da brojna putovanja i razmjena iskustava sa drugim kolegama na globalnom tržištu definitivno inspirišu i daju novu viziju i poglede odnosa između proizvoda i samih potrošača.

Naša kompanija se krajnjim potrošačima trudi pružiti vrhunske proizvode, a veliki izazov je na koji način na našem tržištu komunicirati određeni pivski brend i kojoj tačno ciljnoj grupi potrošača se obratiti. 

U našoj kompaniji dosta pažnje posvećujemo izgradnji izvrsnih brendova, istraživanjima tržišta i potrošačima, tako da za svaki brend pomno kreiramo strategiju.

Kada postignemo tu idealnu kombinaciju, tada je i naš proizvod prepoznat od strane potrošača i u većini slučajeva je prvi izbor.

Želio bih naglasiti da uspješno upravljanje brendovima i ostvarivanje dobrih rezultata može da se ostvari samo uz timski rad i jasnu viziju poslovanja.

Kompanija Molson Coors BiH dosta pažnje posvećuje svojim zaposlenicima i timskom radu. 

 

 

Iza brendova Jelen i Ožujsko je veoma uspješna poslovna godina, imajući u vidu podršku reprezentacijama Srbije, odnosno Hrvatske i odličan feedback na kampanje koje su promovirale Svjetsko prvenstvo i nacionalne timove. 

 

Trudimo se da kreiramo konzistentne i kontinuirane kampanje kroz jasnu komunikaciju da bi potrošači već na samom početku mogli prepoznati koji naš brend im se obraća.

Ožujsko i Jelen pivo su brendovi koji su u veoma bliskoj emotivnoj vezi sa svojim potrošačima.

Smatram da brendovi danas moraju pružiti mnogo više od samog proizvoda i da moraju ponuditi potpuno i dodatno iskustvo i emociju. 

Mi smo uložili mnogo truda kako bismo na jedan posebno emotivan način kreirali kampanje sa kojima će se ljubitelji Jelen piva i Ožujskog piva saživjeti i poistovjetiti.

Fudbal kao sport je jako blizak našim potrošačima i mi njegujemo fudbalsku platformu i navijački duh, tako da smo ispričali jednostavne i emotivne priče u kojima su se naši potrošači prepoznali. 

 

Najpoznatije svjetske pive imaju i najpopularnije reklame koje su lako pamtljive. Na koji način Vi promovirate svoje ideje u poslovanju? Jeste li kreativni i dosjetljivi?

 

Svima je poznato da su naše reklame veoma popularne i jako dobro ocijenjene, kako od strane potrošača tako i od strane struke u marketingu jer smo osvojili brojne nagrade.

U današnje vrijeme nije dovoljno biti samo kreativan i dosjetljiv da biste imali popularnu reklamu.  

Mišljenja sam da se trendovi moraju pratiti i da se jako dobro mora poznavati svoje potrošače, kao i da kroz reklamu morate biti autentični, osjećajni, konzistentni i lokalno relevantni. 

 

Što biste iz ponude Molson Coors-a sa sobom ponijeli na pusti otok?

 

Obzirom da su prve asocijacije na pusti otok sunce, plaža, palmino drvo... bilo koji proizvod iz naše pivske ponude bi dobro došao da se tamo nađe pri ruci. 

 

Što najradije ističete kada je u pitanju Vaš privatni život?

 

Smatram da je uspjeh u poslovnoj karijeri dosta vezan i za uspjeh u privatnom životu. 

U današnje vrijeme je teško odvojiti privatni i poslovni život i mogao bih da kažem da ja živim posao koji radim i uživam u tome.

Naravno, potrebno je i da se čovjek opusti i sebi priušti zadovoljstva koja ga ispunjavaju, i to sa svojim najbližima. 

 

U čemu uživate kada niste u radnom ritmu? 

 

Uživam u tome da si iznova postavljam nove izazove i ciljeve i oni su mi veliki motiv.

Mislim da ne treba bježati od njih i ja ih stvarno obožavam i stalno težim za novim.

 

 

Filozofija koja određuje Vaš životni put?

 

Moj životni put bi se mogao odrediti kroz dvije filozofije: kada izgleda da nema izlaza iz neke situacije, tada postoje barem tri – četiri, a druga je da uvijek igram na pobjedu i vjerujem da sam bolji od drugih. 

 

Vaša definicija menadžera?

 

Smatram da svaki uspješan menadžer mora imati samopouzdanje, hrabrost, vjeru u sebe, kao i konstatno raditi na sebi i svom znanju postavljajući sebi iznova nove ciljeve.

Svaki uspješan menadžer svoje znanje i iskustvo treba prenositi i na kolege i članove svog tima jer su to jako bitni faktori uspjeha.

Video
MOTIVACIJA
Zašto samo 1% ljudi uspije u onome što zamisli?
KOLIKO SMO NAPREDOVALI?
FANTASTIČNA INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA: Povijesni period obilježen uspjesima i preokretima
TRGOVAČKI LANAC JOHN LEWIS
Božićna reklama koja osvaja na prvu