DANIJEL TEPŠIĆ
MANIA: Posebna čast je kad vam klijent u potpunosti prepusti osmišljavanje i razvoj brenda
Manager.ba BiH 29 kolovoza, 2018
Izvor fotografije:
Danijel Tepšić

Gost Kluba menadžera je Danijel Tepšić, direktor Mania marketing agencije iz Banja Luke

U sklopu projekta Klub menadžera predstavljamo vodeće ljude iz svijeta poduzetništva kao i stručnjake iz raznih oblasti koji našu svakodnevicu čine boljom i zanimljivijom. U državi i regiji, koja se nalazi na dnu europskih i svjetskih ljestvica, kada su u pitanju ekonomija i uvjeti poslovanja, razmjena pozitivnih priča i iskustava nam je svima izuzetno potrebna. Sigurni smo da ćete se iznenaditi koliko uspješnih ljudi živi oko nas. Neke od tih osoba poznajete, za neke niste nikada čuli. Možda vas nečija priča ili odgovor potakne da pokušate napraviti nešto slično ili više.

 

Počeci i startanje ideje Mania marketing agencije?

 

Ideja o osnivanju agencije nastala je iz želje da se pokrene sopstveni biznis, to jest da se dokaže da je moguće da mladi ljudi kod nas svojim trudom i radom uspiju u poslu kojim se bave.

Prepoznati ono u čemu ste posebno dobri, baviti se poslom koji stvarno volite, znači da ste na dobrom putu.

Mania, kao marketing agencija sa naglaskom na kvalitetnu video produkciju, za nas je značila baš to.

Nešto manje od četiri godine nakon osnivanja, narasli smo sa tri na preko dvadeset zaposlenih i više od stotinu zadovoljnih klijenata, a važnije od svega toga je iskustvo i tim koji smo okupili za to vrijeme.

 

Usluge koje Mania pruža su... ?

 

 

Pružamo usluge vođenja kompletnog marketinga i brige o cjelokupnom brendu klijenta.

Uspjeli smo u namjeri da postanemo “full service” agencija, sa uslugama marketinga, grafičkog dizajna, videofoto produkcije, kao i web programiranja pod istim krovom.

Saradnje kojima se posebno radujemo su one u kojima nam klijent u potpunosti prepusti povjerenje za osmišljanje i razvoj brenda.

 

Dominacija digitalnog marketinga...

 

Marketing je svuda oko nas, bilo da mi to primijetimo ili ne, a kako se sve više krećemo i nalazimo u digitalnom okruženju, tako i digitalni marketing dobiva na značaju.

Sigurno da još uvijek nije dominantan, ali trend kojim se razvija vodi ka tome.

Dokaz u prilog tome je i raspored budžeta samih oglašivača, koji se postepeno preusmjerava sa tradicionalnih kanala oglašavanja na digitalne. 

 

Kakva iskustva imate s klijentima? Postoje li određene nejasnoće vezane za očekivanja koje se često javljaju?

 

Većinom smo usmjereni na domaće klijente, na preduzetnike, ljude koji su svoj biznis izgradili od nule i hoće za uloženi novac da dobiju najviše.

Ispuniti očekivanja tih ljudi znači da ste uspješno obavili posao.

Nema tu neke velike polemike. U takvoj saradnji kvalitet urađenog posla će odrediti i zadovoljstvo klijenta.

Uprkos tome što smo mlad tim, vrijedno smo radili i iza nas imamo veliki broj zadovoljnih klijenata, onih koji se stalno vraćaju za nove projekte i nove saradnje.

 

 

Naravno, kao i u svakom poslu bilo je nekih saradnji u kojima iskustvo nije bilo na željenom nivou, ali uvijek se trudimo da klijentu damo više. 

Smatram da smo do sada dosta postigli visok kvalitet, ali ne treba zanemariti ni prezentaciju tog rada, jer od toga zavisi utisak koji ostavljate klijentu.

Mi često zanemarimo taj dio smatrajući da smo posao već uradili, ali u našem poslu nekada je prezentacija toga što je urađeno jednako važna za zadovoljstvo klijenta.

Sa druge strane izazovi sa kojima se suočavamo su klijenti koji često očekuju nerealne rokove za realizaciju kompleksnih projekata, smatrajući da za to sve treba uložiti manje resursa i vremena, nego što se stvarno potroši.  

 

Glavne prednosti Mania-e u odnosu na konkurenciju?

 

Mladi ljudi sa kreativnim idejama, željni dokazivanja, ono je što klijenti mogu dobiti u Mania-i.

Potvrda tome je i činjenica da smo dvije godine zaredom pobijedili u Young Lions takmičenju među marketing agencijama u BiH.

Mania ekipa je nakon toga predstavljala našu zemlju na svjetskom takmičenju u Kanu.

 

 

Osim toga, činjenica da klijenti kod nas mogu dobiti “full service”, sve usluge pod jednim krovom je nešto što nas izdvaja od većine drugih agencija.

Posljednje, ali ne i najmanje važno je kvalitetna video produkcija koju stavljamo na raspolaganje našim klijentima.

Pogledajte video portfolio na našem web sajtu i sve će vam biti jasno.

 

Kod zaposlenih najviše cijenite... ?

 

Ambicioznost i posvećenost, dobitna kombinacija!

 

Najveći izazovi u menadžerskoj ulozi?

 

Izazova je definitivno mnogo, pogotovo kada kao menadžer vodite “start up” biznis odmah po izlasku sa fakulteta.

Napraviti sistem, da biznis može da se razvija i raste kao što Mania raste je nešto na čemu radim svaki dan.

Treba istaći da kod nas menadžer nije samo menadžer.

Istovremeno, moram biti i preduzetnik, a najveći je izazov uspješno obavljati sve te poslove odjednom.

 

Definicija uspješnog menadžera... ?

 

Onaj koji ispunjava ciljeve preduzeća tako što izvlači najbolje iz svog tima i istovremeno im pomaže da se razvijaju i uče.