Nobel
Tvrtke
Nova prodajna strategija Zare: Velike trgovine s kompletnim asortimanom
Objava: 18.3.2017 / 13:21
Prikaza: 1484
Autor: Administrator
Nova prodajna strategija Zare: Velike trgovine s kompletnim asortimanom
0

Veće trgovine, ali i više klikova u internetskoj prodaji - nova je prodajna strategija Zare u vlasništvu španjolskog modnog diva Inditexa.

Kako stoji u izvješću za prošlu godinu, Inditex namjerava pokrenuti investicijski ciklus tijekom kojeg bi zatvorio veći broj manjih trgovina i zamijenio ih velikim trgovinama koje bi nudile kompletan asortiman.

U vodećem svjetskom trgovcu odjećom nadaju se da će na taj način kupci više kupovati. S novim konceptom Zara je započela u "rodnoj" La Coruni gdje je u rujnu velika trgovina koja se prostire na pet katova i više od 5000 četvornih metara zamijenila četiri manje trgovine.

Kompanija namjerava u potpunosti integrirati fizičke trgovine i internetsko poslovanje, izjavio je izvršni direktor Pablo Isla, a prenosi Wall Street Journal. To znači da će se odjevni predmet kupljen u trgovini moći vratiti putem interneta ili će se internetska narudžba moći napraviti u trgovini uz pomoć prodavača.

Gašenje 200 malih

Inditex tijekom ove godine namjerava velikim trgovinama zamijeniti između 150 i 200 postojećih, manjih trgovina. Točan broj velikih trgovina koje namjeravaju otvoriti nisu otkrili. Prošle godine kompanija je otvorila 279 trgovina, pa ih sada širom svijeta ima 7300. Analitičari smatraju kako nova strategija otvara mnoštvo prostora razvoju internetske kupnje, a bez narušavanja prometa u fizičkim trgovinama.

Kako kažu u Berenbergu, zatvaranjem manjih trgovina kupci koji neće biti blizu velikih trgovina usmjeravat će se na internetsku prodaju. Prema ocjenama analitičarke Anne Critchlow iz Société Générale, prodaja u Inditexovim trgovinama koje posluju najmanje godinu dana porasla je osam posto u prvih šest tjedana ove fiskalne godine.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS