Nobel
POSLOVNI SAVJETI
Nekoliko trikova da bilo što na internetu prodate brzo i po dobroj cijeni
Objava: 12.1.2017 / 12:09
Prikaza: 3230
Autor: Manager.ba/bizlife.rs
Nekoliko trikova da bilo što na internetu prodate brzo i po dobroj cijeni
0

Pisanje oglasa pomoću kojeg ćete brzo i efikasno prodati ono što želite, čini se kao veoma laka i jednostavna stvar, međutim postoje pravila i začkoljice. Donosimo savjete pomoću kojih ćete najlakše napraviti dobar oglas i ostvariti brzu prodaju po dobroj cijeni.

Koliko puta vam se dogodilo da, iako ste napisali oglas, platili njegovo postavljanje na site, vaš telefon ne zvoni?

Trikovi za dobar oglas

Ukoliko je dobro koncipiran, koncizan, a u sebi opet ima dovoljno informacija, oglas će vam pomoći u brzoj prodaji željene stvari. Bilo da je u pitanju kuća, stan, automobil, garderoba, tehnika ili knjige – postoje jasne smjernice kojih se morate držati prilikom sastavljanja oglasa.

Prva uočljiva stvar jeste – fotografija. Upravo zbog toga, fotografija proizvoda koji prodajete, trebala bi biti što atraktivnija. Također, fotografije ne smiju biti mutne, a posebnu pažnju treba posvetiti detaljima.

– Ako prodajete gitaru, fotografirajte je na bijeloj pozadini. Nakon što fotografirate cijelu gitaru, posvetite se detaljima. Sljedeća fotografija neka prikazuje vrat gitare, žice, natpise ukoliko postoje…

Nakon što ste odabrali odgovarajuće fotografije, na red dolazi tekst oglasa i karakteristike onoga što prodajete.

Ono što pomaže pri boljem plasiranju oglasa jesu ključne riječi. Ukoliko pravilno odaberete ključne riječi (koje bi trebale biti vezane za ono što prodajete), lakše ćete doprijeti do potencijalnih kupaca. Tako na primjer, ako prodajete stan, vaš oglas bi trebao sadržavati riječi poput „stan“, „prodajem stan“, „nekretnine“, itd…

Nakon odabira ključnih riječi, u samom naslovu oglasa možete se „igrati“ kombinacijama kao što su „specijalna ponuda“, „samo danas“, „još danas“ i slično. Spajanjem ključnih riječi sa gore navedenim kombinacijama činite pravi dobitak.

Dobrim spojem riječi, vaš oglas će se također dobro rangirati u Google pretraživaču. Pojedini siteovi nude i opciju popunjavanja polja sa tagovima. Ukoliko imate tu mogućnost, obvezno ispišite sve ključne riječi svog oglasa. Kada ih birate, zamislite što bi korisnik trebao upisati u Google da bi našao vaš oglas. Ako je u pitanju stan, ključne riječi su stan, centralno grijanje, garaža, itd.

Osim primamljivog naslova, sam tekst bi trebao biti istinit, tačan, informativan, ozbiljan.

Što nikako ne smijete raditi:

  • Izbjegavajte laganje i uljepšavanje onoga što prodajete
  • Ne koristite fraze
  • Ne zatrpavajte ljude bespotrebnim informacijama
Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS