Nobel
KLUB MENADŽERA
MIKAEL NIELSEN: Vizija JYSK-a je proširiti se na cijeli svijet!
Objava: 20.9.2017 / 15:33
Prikaza: 2208
Autor: Manager.ba
MIKAEL NIELSEN: Vizija JYSK-a je proširiti se na cijeli svijet!
0

U sklopu projekta Klub menadžera predstavljamo vodeće ljude iz svijeta poduzetništva kao i stručnjake iz raznih oblasti koji našu svakodnevicu čine boljom i zanimljivijom. U državi i regiji, koja se nalazi na dnu europskih i svjetskih ljestvica, kada su u pitanju ekonomija i uvjeti poslovanja, razmjena pozitivnih priča i iskustava nam je svima izuzetno potrebna. Sigurni smo da ćete se iznenaditi koliko uspješnih ljudi živi oko nas. Neke od tih osoba poznajete, za neke niste nikada čuli. Možda vas nečija priča ili odgovor potakne da pokušate napraviti nešto slično ili više.

Gost Kluba menadžera je Mikael Nielsen, izvršni potpredsjednik JYSK-a.

Otkako je započeo karijeru u JYSK-u na poziciji pripravnika za voditelja poslovnice, Mikael Nielsen napredovao je prema vrhu. Godine 2008. preuzeo je poziciju direktora maloprodaje i pridružio se izvršnom menadžmentu. Njegove odgovornosti pokrivaju maloprodajne operacije, imovinu i veleprodaju u 20 zemalja u kojima posluje JYSK Nordic.

Zahvaljujući iskustvu u poslovnici te poznavanju svakodnevnih izazova u prodaji i općeg stanja operacija u 20 zemalja, Mikael Nielsen odigrao je ključnu ulogu u uspjehu JYSK-a.

Gotovo svakog tjedna putuje u posjet kolegama diljem Europe, pa tako raspolaže golemim znanjem i iskustvom u maloprodaji u cijeloj Europi, od poslovnice do Uprave. Nielsen je boravio u posjeti Republici Hrvatskoj, što je bila prilika za razgovor o uspjehu i planovima JYSK-a.

Gospodine Nielsen, boravili ste u posjeti Republici Hrvatskoj. Kako ste zadovoljni rezultatima poslovanja JYSK-a na tom području?

U Hrvatskoj su me dočekali izvrsni rezultati i ljudi. Ovakav rast je nešto što se ne događa svaki dan i bilo kome. Kompanijska kultura bitno nas razlikuje od ostatka tržišta i to je vidljivo i u našim rezultatima.

Jeste li imali priliku posjetiti BiH, gdje su JYSK proizvodi vrlo popularni?

Kako naša Uprava funkcionira vrlo operativno, trudimo se posjetiti svaku od država u kojima JYSK posluje. Baš sam prije šest mjeseci bio u posjeti Sarajevu i sudjelovao na našem polugodišnjem sastanku Store managera.

Kakvim ocjenjujete potražnju i prodaju JYSK proizvoda u BiH te na području Jugoistočne Europe? Jesu li ispunjena Vaša očekivanja i planovi?

Pozitivno smo iznenađeni koliko je tržište BiH izvrsno prihvatilo JYSK asortiman u ovih 7 godina. Potencijal je prepoznat i svakako planiramo daljnju ekspanziju pa tako samo za ovu godinu već imamo potvrđena otvorenja tri nove trgovine. Neprestano smo u potrazi za novim i atraktivnim lokacijama te radimo na preuređenju i osvježavanju postojećih. Za nas u JYSK-u rast nikada nije gotov!

Možete li napraviti usporedbu s rezultatima skandinavskih zemalja prema našoj regiji, odnosno regiji Jugoistočne Europe? Gdje su JYSK proizvodi najprodavaniji?

Skandinavske zemlje su „staro“ tržište dok je regija JI Europe prostor gdje vidimo veliki potencijal i gdje nismo završili s ekspanzijom.

U čemu je tajna prodaje JYSK namještaja i dodataka za kućanstvo?

Formula je vrlo jednostavna - dobar omjer cijene i kvalitete proizvoda uz naše kompetentne prodavače je nešto što nas izdvaja na tržištu i po čemu nas kupci prepoznaju.

Što je najvažnije prilikom proizvodnje namještaja i kakvi trendovi trenutno vladaju na svjetskom tržištu?

Imamo izrazito stroge standarde kvalitete koje potencijalni proizvođač treba zadovoljiti kako bi ostvario mogućnost sudjelovanja na tenderu. Dosljedan sustav kontrole nam jedino može osigurati i dosljednu razinu kvalitete proizvoda koju želimo osigurati našim kupcima. Naši dizajneri vjerno prate stilove i blisko surađuju s odjelom Nabave prilikom formiranja novih linija proizvoda. Trenutno je to nezaobilazan Skandinavski dizajn jednostavnih linija. Hygge je formula koji mi Danci svakodnevno živimo i koju želimo prenijeti i našim kupcima.

Koliko ulažete u marketing i koliko danas marketing pomaže prodaji proizvoda?

U skladu s razvojem tržišta i JYSK se prilagođava njegovim potrebama pa tako i ulaganja kroz različite kanale. Ako želimo biti vodeći igrač, nužno je prilagoditi se i ići u korak s vremenom. Nekad su to bili tradicionalniji oblici oglašavanja kao što je letak ili TV, a danas se svi mi sve više okrećemo digitalnom svijetu.

Kako gledate na svoj napredak u ovoj kompaniji, budući da ste započeli kao pripravnik, a sada ste dio izvršnog menadžmenta? Kako je izgledao Vaš poslovni put i što Vas je motiviralo na rad?

Bilo je to jedno fantastično putovanje kroz sve ove godine. Gledati koliko je kompanija narasla i dalje raste na novim tržištima je odlično. Za mene je bilo nevjerojatno iskustvo biti djelom predstavljanja skandinavskih navika spavanja i života te doživjeti da je kultura naše kompanije još uvijek živa. Svugdje gdje putujem upoznajem nasmijane ljude sa sjajem u njihovim očima. Mi u JYSK-u to zovemo „Imati i pokazati pravi stav“.

Vaše odgovornosti danas pokrivaju 20 zemalja u kojima posluje JYSK. Kako Vam uspijeva držati sve konce u rukama, biti fizički prisutan u tolikom broju zemalja i sve dobro organizirati?

Stvar je organizacije te skandinavskog stila vođenja. Mi svoje zaposlenike razvijamo u smjeru da budu samostalni i u stanju nezavisno obavljati svoj posao. Ono što bi posebno izdvojio je povjerenje.

Koji su za Vas najveći izazovi u poslovanju?

Najveći izazov je biti u korak s razvojem tehnologija. Nove generacije očekuju novi tretman i uslugu, a mi smo tu da ispunimo ta očekivanja.

Kakvi su naredni planovi razvoja kompanije u svijetu?

Vizija JYSK-a je proširiti se na cijeli svijet. Za sada smo u 48 zemalja svijeta, a prostora kao i posla ima.

A planovi za područje BiH?

To je tržite koje ima velik trend ekspanzije koji namjeravamo nastaviti te otvarati nova radna mjesta. Neprestano smo u potrazi za zanimljivim i novim lokacijama.

Tko je Mikael Nielsen privatno? Kako provodite svoje slobodno vrijeme?

Ja sam običan obiteljski čovjek koji uživa provoditi vrijeme sa svojom obitelji.

Koja bi bila Vaša definicija uspješnog menadžera?

Uspješan menadžer je čovjek koji je sposoban motivirati svoj tim i voditi ga ka ostvarenju ciljeva. Mi u JYSK-u igramo kako bi pobijedili!

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS