Nobel
KOMPANIJE
Mercator razdvojen od Konzuma u BiH, donesena odluka o dokapitalizaciji
Objava: 1.9.2017 / 08:32
Prikaza: 160
Autor: Manager.ba/Klix.ba
Mercator razdvojen od Konzuma u BiH, donesena odluka o dokapitalizaciji
0

Sastanak Privremenog vjerovničkog vijeća Agrokora održan je u Zagrebu i na njemu je donesena konačna odluka o razdvajanju Mercatora i Konzuma u Bosni i Hercegovini, potvrđeno je za Klix.ba.

"Donesena je odluka o razdvajanju dva brenda, kao i odluka o dokapitalizaciji Konzuma po onim prijedlozima koje je donio povjerenik Vlade Republike Hrvatske za Agrokor Ante Ramljak", kazao je šef pregovaračkog tima Skupštine dobavljača koja djeluje u okviru Udruženja poslodavaca FBiH Miljenko Crnjac.

Dodao je da je sastanak tek završen, te da su još uvijek nepoznate informacije o odluci vezanoj za dugove Konzuma prema bosanskohercegovačkim dobavljačima.

Podsjećamo, dug prema bh. dobavljačima veći je od 60 milijuna KM, a potražuje ih blizu 1.100 dobavljača.

Naknadno su iz Agrokora priopćili da je, u namjeri da snažno podrži proces transformacije i daljnje stabilizacije poslovanja Konzuma BiH, Privremeno vjerovničko vijeće Agrokora u Zagrebu donijelo odluku o davanju suglasnosti vanrednom povjereniku za dokapitalizaciju Konzuma BiH u iznosu od 68,7 milijuna KM kroz društva Ledo Čitluk i Sarajevski kiseljak. Vijeće je također podržalo odluku da Agrokor Konzumu BiH osigura svježu likvidnost u iznosu do 29,7 milijuna KM.

"Ovim odlukama se osigurava budućnost Konzuma BiH, koja uključuje očuvanje više od 3.700 radnih mjesta i plaćanje potraživanja dobavljača, na dobrobit ukupne ekonomije Bosne i Hercegovine. Agrokor u cijelosti podržava strategiju Konzuma BiH za stabiliziranje poslovanja i ovim je odlukama pokazao da je spreman dati punu podršku daljem razvoju kompanije", priopćeno je.

Dodaje se da je odlukama danas održanog Privremenog vjerovničkog vijeća Agrokora otvoren put i da Mercator poduzme korake potrebne kako bi se realizirao plan unutar kojeg Mercator tijekom rujna vraća 83 sadašnje trgovine Konzuma BiH pod brend Mercator.

"Razdvajanjem Konzuma BiH i Mercatora počinje nova strategija Konzuma BiH koja će još više biti prilagođena potrebama i navikama bosanskohercegovačkih potrošača, a sve u cilju postizanja što boljih poslovnih rezultata. Unutar svoje buduće poslovne strategije, u koju duboko vjeruje, Konzum BiH će se fokusirati na trgovine male i srednje veličine. Stvaranju budućih boljih poslovnih rezultata će znatno doprinijeti i prestanak daljih obaveza plaćanja zakupa za velike trgovine Mercatora kao i obaveze njihovog održavanja", istaknuto je u priopćenju za javnost.

Dodaju da je kompletan proces vođen s posebnom pažnjom posvećenom očuvanju radnih mjesta i socijalnom osjetljivošću, a zaštita interesa uposlenika kompanije Konzum BiH je bila prioritet.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS