Nobel
MARKER.HR
Kako se prijavljuju korisnici? Uvedite prijavu putem društvenih mreža i olakšajte svima život
Objava: 8.3.2017 / 09:15
Prikaza: 538
Autor: Manager.ba/Marker.hr
Kako se prijavljuju korisnici? Uvedite prijavu putem društvenih mreža i olakšajte svima život
0

Koliko lozinka koristite? Pamtimo PIN na telefonu, pamtimo PIN debitne ili kreditne kartice i pamtimo lozinku za mail i Facebook.

Kada bi nas netko probudio usred noći sve bi ih kao iz topa ispalili. Polužmirećki bio čak mogli i nacrtati uzorak za otključavanje pametnog telefona.

A možete li se sjetiti lozinke koju morate upisati kad online kupujete kino ulaznice? Ili lozinke koju ste upisali prilikom prijavljivanja u web shop na kojem ste jednom, prije tri mjeseca, naručili noćnu svjetiljku.

Sigurni smo da je odgovor ne. I nadamo se da ne koristite istu lozinku na svakom mjestu gdje je trebate upisati. To vam je otprilike isto kao kad vaš deda nosi papirić s PIN-om u istom pretincu novčanika gdje mu je i kartica tekućeg računa.

Ako pak svaki put imate neku drugu lozinku za registraciju u ovaj ili onaj web shop ili portal sasvim smo sigurni da nemate pojma koja je. Čak i ako je slična.
I kada se želite ponovno prijaviti na takvo mjesto kreće onaj dosadni proces “ne mogu se sjetiti koja mi je lozinka” koji uključuje slanje nove lozinke na mail, pa klikanje linka za aktivaciju, ponovno mijenjanje lozinke… već ste mogli obaviti cijelu online kupovinu za to vrijeme.

Frustracija se javlja na “srednje jako”.

Sudite po sebi - da da. To sve isto događa se i posjetiteljima vašeg web shopa. Pogotovo onima koji su već nešto kupili i prijavili se.

Trebam li ukinuti prijavljivanje na web shop?

Baza podataka korisnika izuzetno je bitna za online poslovanje i to nikad ne bi smjeli ukinuti. Mada vam se događa da se često, po nekoliko puta, prijavljuju isti korisnici.

Podaci o kupcima pomažu vam da ih pratite: njihove kupovine, želje i navike, a imate i njihove kontakt podatke.

Ako želite ubrzati proces registracije, ponudite prijavljivanje preko društvenih mreža: Facebooka, Twittera i Google+.

Koje su prednosti prijave korisnika preko društvenih mreža za trgovca?

Ako posjetiteljima omogućite prijavu preko društvenih mreža, vrlo brzo ćete osjetiti prednosti koje sa sobom nosi takav oblik prijave:

1. Bit će više prijava

Prijava preko društvenih mreža iziskuje samo jedan klik na gumb. Lijeni posjetitelji češće se prijavljivati.

2. Lakše se dolazi do podataka

Podaci poput emaila dostupni su vam jednom kada se osoba prijavi putem društvenih mreža. Također, možete dobiti sve podatke o kupcu koje je on u svom profilu označio kao javne.
Prijavljeni kupac može vam dati dopuštenje da pogledate gdje se nalazi, koji su mu interesi, gdje radi...

3. Korisnik se prijavljuje jednom

Jedan korisnik, jedan račun. Prilikom “običnog” prijavljivanja vjerojatno ste primijetili da se ljudi često logiraju s različitim emailovima koje ne koriste. Upisivanjem kroz društvene mreže sužavate mogućnost pojave lažnih informacija i lažnih korisnika. Od kojih nemate koristi.

4. Prijavljeni korisnici dulje se zadržavaju

Korisnici koji su prijavljeni na pojedinim stranicama imaju veća prava i zato dulje ostaju na stranici. Najbolji primjer za to su portali. Na njima samo logirani korisnici mogu ostavljati komentare na članke. Samim time ostaju dulje na portalu.

Isto se događa i na web shopovima kod komentiranja proizvoda ili korištenja liste želje. Recimo, kada ljudi nešto razgledavaju u web shopu vole košaricu koristiti kao listu želja. Ako nisu prijavljeni na web shop ona će im nestati , a ako su prijavljeni mogu joj pristupiti od bilo gdje s bilo kojeg uređaja.

Kako natjerati ljude da se prijave? Što im ponuditi?

Prijava u web shop

Natjerati ljude da se prijave u web shop nije baš laka zadaća. Treba ih motivirati.
U web shopovima najčešće se kupcu nudi:

-pregled svih narudžbi,
-jednostavnije korištenje na svim uređajima i
-posebne ponude.

Krav maga, stranica koja okuplja sve centre koje se bave ovom disciplinom, ali i web shop svojim korisnicima nudi i pregled svih kupona.

Neki web shopovi idu korak dalje, poput Modelinea. Svojim registriranim korisnicima preko kluba vjernosti nude popuste za obuću (mada nemaju prijavljivanje putem društvenih mreža).

Prijave na portale

Portali registriranim korisnicima omogućavaju komentiranje sadržaja. Tko želi nešto javno reći, mora biti registriran.

Hrvatski news portali baš i ne koriste prijavljivanje preko društvenih mreža, više se koristi prijavljivanje uz email i lozinku.
U većini slučajeva, prijavljivanje uz društvene mreže dolazi bez popratnog teksta, baš kao na indexu.

Pojedini portali poput online izdanja lokalnog tjednika Međimurje registriranim korisnicima nude pogodnosti poput popusta na online pretplatu, pretraživanje arhive i predavanja malih oglasa.

Kada se korisnike želi pridobiti na registraciju, nudi im se više opcija. Jedna od najvećih baza podataka o filmovima, IMDB, želi što više ljudi u svojoj bazi. Jer o ljudima ovisi rejting, mogu komentirati...

Zato koriste sve moguće načine prijave i prilikom prijave naglašavaju sve dobre strane koje besplatno ima registrirani korisnik.

Mali zaključak o prijavi putem društvenih mreža

Lijepo je imati ljude koji vas vole i prate. A kako vrijeme ide ljudi postaju sve ljeniji i u tome im treba pomoći. Kada se odlučite ponuditi im prijavljivanje putem društvenih mreža na svojoj web stranici, web shopu ili portalu, znate da se Markeru uvijek možete javiti.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS