Nobel
POSLOVNI SAVJETI
IZAZOVI LIDERSTVA: Lider mora biti u stanju komunicirati na učinkovit način
Objava: 4.11.2016 / 13:16
Prikaza: 657
Autor: Manager.ba/BIZlife
IZAZOVI LIDERSTVA: Lider mora biti u stanju komunicirati na učinkovit način
0

Jedan od najvećih izazova liderstva je komunikacija s važnim ljudima u velikom spektru poslovanja. Potrebno je da svaki dan motivirate vaše zaposlenike, privlačite pažnju potencijalnih kupaca i držite povjerenje investitora. Komunikacija podrazumijeva razmjenu i protok informacija i ideja.

Znate li koje riječi i fraze treba koristiti, a koje izbjegavati?

Poželjne riječi i fraze:

Emocije

Ako se rukovodstvo bavi ljudskim odnosima, onda se u suštini uglavnom radi o emocijama. Ako odbijate rješavati emotivne probleme sa svojim timom, gubite priliku da ojačate zajedničku moć i svrhu grupe. Emocije igraju važnu ulogu u većini odluka o kupnji, a lideri su ti koji nikada ne smiju izgubiti iz vida osjećaje potencijalnih klijenata.

Ne znam

Korištenjem ove dvije riječi uspostavljate instant kredibilitet. Priznanje da nešto ne znate vas označava kao osobu koja se ne boji reći istinu, čak i kada se to može loše odraziti na vas. Nepotrebno je reći da 'ne znam' treba biti ispraćeno planom da se potrebna informacija istraži, ako je to nešto zaista važno.

Pogreške i neuspjesi

Lider se ne treba plašiti govoriti o svojim pogreškama i neuspjesima. Poželjan način da govorite o njima je da pogreška treba biti originalna, ne ponavljanje nečije tuđe! Neuspjeh nikako ne smije biti kraj vašeg truda i zalaganja! Nikada se ne treba žaliti na pogreške - one su samo pristupi i ideje koji nisu funkcionirali u datom trenutku a neuspjeh je način na koji ste naučili nešto novo.

Vrijednosti

Lider je uvijek fokusiran na vrijednosti a ne samo na cijenu. Fokusirajte se pronaći način da kupac dobije više.

Zašto

Sve uspješne organizacije u svijetu imaju razlog zašto nešto rade. Politika svake tvrtke treba biti pitanje: Zašto? Obratite pažnju na one zaposlenike koji postavljaju ovo pitanje, oni pokazuju interes za posao pokazujući radoznalost koja pokazuje njihovu lidersku sposobnost.

Riječi i fraze koje treba izbjegavati:

Ali

Često čujemo fraze 'Hej, to je sjajna ideja, ali ...' ili 'Slažem se da treba nešto poduzeti ali ...' - to je obeshrabrujuće i ubija motivaciju. Umjesto toga, pokušajte s riječima koje stvaraju impuls: 'Učinit ćemo', 'Dat ćemo sve od sebe', 'Mora uspjeti'.

Neprijatelj

Nema neprijatelja u poslovanju. U trenutku kada konkurente svrstate u neprijatelje, zatvarate mnoge poslovne opcije. Današnji konkurenti sutra su mogući partneri!

Pokušat ćemo

Ova riječ ukazuje na neuspjeh. Ljudi koji kažu 'Ja ću pokušati' sebi su dali mogućnost za neuspjeh. Što god da se dogodi oni uvijek mogu reći da su 'pokušali'. Ako ste zaista fokusirani na postizanje ciljeva, koristite 'Ja ću učiniti' ili 'Moram napraviti'.

Sreća

Sreća nema nikakve veze s poslom. Sreća je izgovor koji objašnjava daljnji neuspjeh - 'to je bila loša sreća', i obezvrjeđuje uspjeh, - 'to je bila samo sreća'.

Korisnik

Za Jacka Dorseya, osnivača Twittera, 'korisnik' je prljava riječ.

"Govorimo o frazama: 'korist korisnika', 'korisničko iskustvo', 'aktivni korisnici' pa čak i 'korisničko ime'. Iako je namjera da se uzmu u obzir ljudi, rezultat je masivna apstrakcija koja je daleko od realnih svakodnevnih problema tih ljudi", navodi Dorsey.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS