Nobel
HOTELI I RESTORANI
HOTEL BRISTOL: Doživite ljepote Mostara u ugodnom ambijentu
Objava: 6.6.2017 / 15:27
Prikaza: 1153
Autor: Manager.ba
HOTEL BRISTOL: Doživite ljepote Mostara u ugodnom ambijentu
0

Hotel Bristol nalazi se u centru Mostara, odmah uz Titov most. Centralna lokacija hotela omogućava brz pristup svim dijelovima grada, za samo 15-20 minuta hoda od hotela.

Hotel Bristol je institucija sa dobro poznatim imenom i dugom tradicijom. Idealan je za smještaj kako poslovnih ljudi tako i turista iz cijelog svijeta. Pogodan je i za organiziranje različitih seminara i prezentacija kao i kulturno-umjetničkih te važnih životnih događaja.

Krajem lipnja ove godine, Hotel Bristol će svoju ponudu obogatiti otvaranjem slastičarne Aldi, prepoznatljive po najvišim standardima kvalitete.

O ponudi i usluzi Hotela Bristol za Manager.ba je govorila Azra Ovčina, generalni manager Hotela Bristol.

Možete li nam predstaviti uslugu i ponudu Hotela Bristol, što je to što ga izdvaja od drugih?

Hotel Bristol raspolaže sa smještajnim kapacitetom od 49 moderno opremljenih soba i to: 9 jednokrevetnih i 39 dvokrevetnih soba (30 soba sa razdvojenim i 9 sa bračnim ležajem+dodatnim ležajem), te jednim predsjedničkim apartmanom. Sobe krasi visokokvalitetan namještaj kao i sadržaji koji su u skladu sa svjetskim standardima: kablovska TV, besplatan WIFI, mini bar i moderni klima uređaji. U sklopu hotela nalazi se restoran „Bristol“, pogodan za organiziranje ručkova, večera kao i raznih drugih svačenosti. Hotel raspolaže i sa dvije konferencijske sale koje su pogodne za organiziranje promocija, seminara i poslovnih sastanaka.

Kažite nam nešto o uređenju, odnosno enterijeru samog Hotela?

S ponosom možemo istaknuti da ono što nas izdvaja od drugih jeste autentičan izgleda samog hotela, prostranost naših soba iz kojih se pruža pogled na prekrasnu panoramu Mostara i rijeku Neretvu, kao i centralna lokacija koja gostu omogućava lak dolazak do svakog mjesta u gradu. Stara povijesna jezgra grada u kojoj se nalazi najprepoznatljiviji simbol grada, Stari Most udaljena je samo 15 minuta hoda od hotela.

Hotel Bristol je 2008. godine u cijelosti renoviran i kategoriziran sa četiri zvjezdice. Hotel je prvobitno izgrađen 1906. godine, gdje su bili utkani gotski arhitektonski elementi gradnje. Ali kao moderan objekt otvoren 1960-ih godina 20. stoljeća. Hotel je djelom zadržao stari izgled, upotpunjen sadržajima koji su u skladu sa svjetskim standardima.

Hotel Bristol posjeduje i dva restorana. Možete li nam predstaviti restorane te što se izdvaja iz restoranske ponude?

U sklopu hotela „Bristol“ nalaze se dva restorana. Jedan koji je smješten u samom hotelu pod nazivom restoran „Bristol“, i restoran „Labirint“ koji se nalazi u Starom gradu. Restoran Bristol ima ukupan kapacitet do 130 mjesta. Pogodan za organizaciju ručkova, večera kao i raznih drugih svečanosti.

Restoran ''Labirint'' koji se nalazi u Starom gradu na lijevoj obali rijeke Neretve, s direktnim pogledom na Stari Most. Restoran''Labirint''ima ukupan kapacitet od 170 mjesta. To je svakako idealno mjesto za goste ukoliko žele uživati u visokokvalitetnoj paleti jela i pića uz čari Starog mosta. Restoran nudi tradicionalna orjentalna jela i specijalitete sa roštilja.

Svoju ponudu dodatno ćete obogatiti otvaranjem nove slastičarne Aldi? Kada se to može očekivati?

Radujemo se što će naši gosti imati priliku uživati u vrhunskoj recepturi Aldi poslastica. Važno je napomenuti da su Aldi proizvodi prepoznatljivi po najvišim standardima kvalitete, gdje inovativni proizvodi i ručno birani sastojci osiguravaju održani uspjeh. Tako da i mi sa nestrpljenjem očekujemo otvorenje slastičarne, koje je planirano krajem lipnja.

Hotel je okićen i nagradama za svoju kvalitetu i uslugu. Koje nagrade izdvajate?

Od brojnih priznanja koja su svakako potvrda visoko kvalitetne ponude i usluge, možemo izdvojiti "Zlatnu Ugostiteljsku Krunu" u kategoriji: "NAJBOLJI HOTEL SA 4* DO 50 SMJEŠTAJNIH JEDINICA". "Zlatna Ugostiteljska Kruna" je najveće priznanje u oblasti hotelijerstva u BiH. Također hotelu su dodjeljene brojne zahvalnice iz polja kulture i kulturnog turizma.

Što je najvažnije u hotelijerstvu i ugostiteljstvu, kako zadržati goste i privući nove, što je Vaša vodilja?

U hotelijerstvu i ugostiteljstvu, najvažnije je ispuniti očekivanja gostiju, a da bi se to postiglo neophodno je kontinuirano raditi na poboljšanju usluge. Vrlo je važno prepoznati uslugu koju naši gosti očekuju, te raditi na kvalitetnoj realizacija te usluge u hotelu. Naš cilj je zadržati postojeće goste, ali i privući nove. Da bismo privukli nove goste trebamo biti promotori svoje destinacije, jer ako turiste zainteresira destinacija, dobre su i šanse da će posjetiti naš objekt.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS