Nobel
KLUB MENADŽERA
DENIS HUSEINBEGOVIĆ: Jungle Travel kreira putovanje po vašoj želji!
Objava: 19.7.2017 / 08:57
Prikaza: 3642
Autor: Manager.ba
DENIS HUSEINBEGOVIĆ: Jungle Travel kreira putovanje po vašoj želji!
0

U sklopu projekta Klub menadžera predstavljamo vodeće ljude iz svijeta poduzetništva kao i stručnjake iz raznih oblasti koji našu svakodnevicu čine boljom i zanimljivijom. U državi i regiji, koja se nalazi na dnu europskih i svjetskih ljestvica, kada su u pitanju ekonomija i uvjeti poslovanja, razmjena pozitivnih priča i iskustava nam je svima izuzetno potrebna. Sigurni smo da ćete se iznenaditi koliko uspješnih ljudi živi oko nas. Neke od tih osoba poznajete, za neke niste nikada čuli. Možda vas nečija priča ili odgovor potakne da pokušate napraviti nešto slično ili više.

Gost Kluba menadžera je Denis Huseinbegović, suvlasnik Agencije Jungle Travel za BiH.

Denis Huseinbegović rođen je 20.06.1982. godine u Sarajevu gdje je završio osnovnu, srednju školu i fakultet. Diplomirao je na FPN smjer žurnalistika. Već 15 godina radi u medijima. Njegovo prvo televizijsko iskustvo bilo je na TVPINKBH, nakon toga TV1 i sada ponovo na TVPINK, gdje s kolegom Ajdinom Kulenovićem uređuje i vodi popodnevnu emisiju „U POLA PET“.

Radio je u različitim redakcijama, od jutarnjeg programa, zabavnog, sportskog, dječjeg, informativnog i kako kaže, sve vrijeme iz toga uči i usavršava se.

Osim rada u medijima, u njemu je tinjala želja pokrenuti i dodatni, vlastiti biznis te svoje ideje pretočiti u djelo. Odlučio je otvoriti turističku agenciju Jungle Travel, koja je postala sinonim za jedinstvena putovanja po vlastitim željama.

Gospodine Huseinbegoviću, Agencija Jungle Travel prepoznatljivo je regionalno ime za putovanja– svoje sjedište ima u Hrvatskoj, Srbiji, a zahvaljujući Vama i Vašim kolegama, Jungle Travel je otvorio svoja vrata i u BiH. Kako je došlo do toga?

Već dugi niz godina imao sam želju pokrenuti vlastiti biznis. Kroz posao sam dosta putovao i to me je privuklo, impresioniralo i konstantno sam istraživao agencije u našoj zemlji i regiji. Znao sam da ljudima treba ponuditi nešto novo i nakon duge i iscrpne analize odlučio sam se za Jungle Travel koji je zaista poseban i drugačiji u svakom segmentu kada su u pitanju turistički aranžmani. Ipak sam ne bih mogao pokrenuti tu priču i zahvaljujući podršci iz Beograda od strane partnera Filipa Milosavljevića moj kolega Jasmin Taslaman i ja smo ušli u priču oko „Nasmijanog plemena“ i ta priča sa dosta uspjeha traje.

Krilatica Vaše Agencije je „neobična putovanja“. Što Jungle Travel ima u svojoj ponudi, po čemu ste specifični?

Upravo tako, naši klijenti s nama nisu putnici već avanturisti. Kod nas su putovanja puna adrenalina, duha, istraživanja. Traju duže no obična putovanja i kada putujemo idemo u srž zemlje. Upoznajemo njezine znamenitosti i skoro svaki put se družimo s lokalnim stanovništvom jer samo tako ćete upoznati prave čari određene zemlje. To je nešto što nas sigurno izdvaja od drugih.

Jedna od Vaših specifičnosti jeste i da organizirate putovanja po vlastitim željama svojih klijenata, osobito kada su u pitanju bračna putovanja. Jesu li mladenci zahtjevni te koje je najneobičnije putovanje koje ste dosada organizirali?

Mi se trudimo da svim našim klijentima ispunjavamo želje. Posebno se tu misli na mladence jer znamo koliko stresa imaju oko organizacije svadbe, vjenčanja i onda mi činimo sve da im period poslije bude nezaboravan. Mladenci su zahtjevni kao i svi klijenti jer za svoj novac žele i zaslužuju samo najbolje. Naš Jungle team uživa u kreiranju putovanja za mladence jer je svako drugačije i razlikuje se od para do para. Jedni žele samo odmor i luksuz, drugi putovanje puno adrenalina i manje luksuzan smještaj itd. Ipak sve diktira budžet kojeg se svi držimo. Svako naše putovanje je neobično na svoj način.

Koje su to top destinacije ovoga ljeta, što biste preporučili za dobar provod, a što za mir, opuštanje i uživanje?

Mi već dugo nemamo mjesta za putovanja na Zanzibar u ljetnom periodu. Svi termini su rasprodani i to je sigurno jedna od top tri destinacije za ljeto. Tu su svakako uvijek atraktivni Tajland, Bali, Šri Lanka, Kuba...Naša preporuka su sva naša putovanja jer smo sigurni da naši klijenti ni u jednom izboru neće pogriješiti. Dokaz za to su i klijenti koji se stalno vraćaju i istražuju nove destinacije, a neki na jednu destinaciju idu po nekoliko puta kao po navici.

Koliko građani BiH putuju, imamo li kulturu putovanja?

Sigurno da imamo, i da ljudi putuju. Naravno svi putuju sukladno svojim željama i budžetu koji skoro uvijek diktira odmor. Ipak, moram reći da je previše priče oko toga da su Tajland, Bali, Zanzibar samo za bogate. To uopće nije tako i to naši ljudi polako shvaćaju. Naši ljudi putuju dosta u Tursku, Hrvatsku, Crnu Goru, ali ako izuzmemo privatni smještaj i ako gledamo samo hotele, garantiram da su naši aranžmani duži i prihvatljiviji od ponuda iz ovih zemalja. Naši ljudi imaju još jedan mali problem kod planiranja jer je potrebno što prije planirati i rezervirati željeno putovanje, a ne da to radimo po navici „pet do dvanaest“.

I sami ste nedavno boravili na Zanzibaru, kakvo iskustvo nosite, u čemu ste najviše uživali, što Vas je najviše iznenadilo…?

Zanzibar ili „Zemlja crnaca“ me je potpuno osvojila! Ja sam još uvijek pod dojmom i svim svojim prijateljima, poznanicima pričam o toj magičnoj zemlji. Oni nemaju puno, ali imaju sve i to je zaista tako. Veseli, sretni, nasmijani ljudi koji uživaju u svakom danu. Ljudi koji nemaju sat, vrijeme mjere od izlaska do zalaska sunca, tako rade i žive. Netaknuta priroda je nešto što definitivno oduzima dah, sunce, zalazak sunca, pijesak, mjesečina pod kojom možete čitati knjigu na plaži. Sve jednostavno osvaja. Moram reći da sam svakim satom boravka bio sve više oduševljen i zaista se radujem novom susretu s ovom divnom zemljom i divnim ljudima.

Zbog čega ste se odlučili krenuti u poduzetničke vode, što je bila Vaša motivacija i koliko ste zadovoljni dosadašnjim poslovanjem?

Oduvijek sam razmišljao u tom pravcu i znao sam da ću jednog dana pokrenuti biznis. Slušao sam razne priče i vremenom kreirao svoju. Nisu nas obeshrabrile ni priče o problemima a kojima se firme susreću išli smo samo naprijed. Uzimao sam one pozitivne sugestije i eto danas imamo Jungle koji traje, koji se pozicionirao na BH tržištu i putnici su nas prepoznali. Raduje me što je Jungle kao grupacija lider na tržištu regije i niko ne šalje više putnika na daleke, egzotične destinacije od nas i to nas tjera da samo idemo dalje. Sada smo kreirali i portal i ekipu koja će raditi na dovođenju turista u našu zemlju u koju sam i sam zaljubljenik. Imamo portal koji smo nazvali mustseebosnia i krećemo u osvajanje tržišta iz inozemstva. Želimo na isti način strancima prikazati Bosnu i Hercegovinu jer imamo ogroman turistički potencijal koji moramo iskoristiti.

Budući da ste bili zaposleni kada ste se odlučili upustiti u vlastiti biznis, možete li napraviti usporedbu, koje su prednosti, a koji nedostaci toga da ste „sam svoj gazda“ u odnosu kada radite za nekog drugog?

Generalno razlika i nema puno. Ako radiš svoj posao kako treba, njemu si posvećen od 0 do 24 sata bukvalno. Tako mi je uvijek bilo. Ja i danas npr. kada završim jednu emisiju već planiram narednu i tako iz dana u dan. Isto mi je i sa agencijom, uvijek smo na telefonu, u komunikaciji kako napraviti ponudu, kako omogućiti putnicima što bolji ugođaj, radimo analize, pratimo trendove i idemo dalje iz dana u dan.

Koji savjet biste dali mladima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa? Ima li u BiH mogućnosti za pokretanje vlastitog biznisa i zaradu?

Uvijek kažem da ima i da se može. Naravno svaki put je težak i zaista jeste. Malo je onih biznis ideja i poslova koji u kratkom roku donesu veliku uspjeh i zaradu za kojom svi težimo. Sve je proces i moji prijatelji iz Francuske i Italije koji tamo imaju svoje biznise uvijek mi kažu da treba proći minimalno pet godina da bi se „podvukla“prva crta. Poruka je da treba vjerovati u snove i ne treba odustati na prvoj prepreci jer nas sve iza ćoška čeka prvi dobar rezultat, uspjeh koji će nam dati novi motiv, elan za još bolji rad.

Prepoznatljivo ste ime na bh. medijskoj sceni, te unatoč pokretanju vlastitog biznisa, već godinama ste prisutni na tv ekranima, kroz različite emisije informativnog, sportskog te zabavnog programa. Koliko je taj posao zahtjevan i što je za Vas televizija i novinarstvo? Kako uskladite poslove?

Televizija je moja prva ljubav, prvi posao koji radim dosta dugo godina. Za mene je novinarstvo ostvarenje sna, nešto o čemu sam maštao kao dijete i to je sada moj posao, život, nešto što ću raditi dok sam živ ili bolje rečeno dok moji poslodavci misle da mogu doprinijeti razvoju i gledanosti programa.

Kako provodite svoje slobodno vrijeme, imate li neke hobije?

Veoma je malo slobodnog vremena, skoro da ga i nemam, ali recimo da se trudim biti fizički aktivan pa makar dva puta tjedno idem u teretanu, plivam i tu se „praznim“. Pored toga vikende koristim da provedem sa obitelji, suprugom, bebom, sestrom, roditeljima, prijateljima. Trudim se za svakoga da imam vremena jer su to osobe i ljudi koji me čine sretnim.

Gdje se vidite u budućnosti, kada je riječ o poduzetničkim vodama?

Svaki dan se rađaju nove ideje, novi poslovni modeli koji su trenutno vezani za televiziju i turizam. Mogu najaviti da ćemo uskoro raditi i jedan festival elektronske glazbe i mislim da će to biti prava stvar jer na našoj sceni nedostaje takvih festivala, ali idemo polako. Prvo da uspješno privedemo kraju ovu 2017. godinu.

Što je i tko za Vas uspješan menadžer, koja bi bila Vaša definicija uspješnog menadžera?

Prije svega onaj čiji su radnici i klijenti zadovoljni. Znam da na našem tržištu ima svega - uspješnih ljudi, odličnih menadžera, ali znam da ima i onih koji imaju velike kompanije/firme i više su nego uspješni, ali im radnici nisu zadovoljni, oni koji ne isplaćuju plaće, oni koji „tjeraju“ radnike da potpišu regres pa taj isti regres uzmu sebi, e ti i takvi ma koliko im velike firme bile nisu veliki i uspješni već mali i sebični.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS