Nobel
POSLOVNI SAVJETI
7 stvari koje ne biste trebali reći pred radnim kolegama
Objava: 1.8.2017 / 09:15
Prikaza: 212
Autor: Dijana Perić
7 stvari koje ne biste trebali reći pred radnim kolegama
0

Odlična atmosfera na radnom mjestu i dobar tim ključ su uspješno obavljenih zadataka i završenih projekata. Zbog toga je iznimno važno da ste s kolegama na poslu u prijateljskim odnosima. I iako s njima provodite dobar dio vašeg radnog dana, to ne znači da su oni jednaki vašim prijateljima s kojima se družite van posla i s kojima dijelite i najintimnije informacije.

Zbog toga smo izdvojili 7 stvari koje biste trebali prestati govoriti na radnom mjestu.

#1 „Sutra ću nazvati na posao i reći da sam bolestan/na.“
Čak i da je ova rečenica obična pošalica tijekom pauze za ručak, može biti shvaćena pogrešno i zadati vam mnogo problema kad uistinu budete bolesni. Sasvim je uredu da vam treba mala pauza i odmor, no, pomno birajte riječi uz kojima ćete iskazati vašu potrebu za malom pauzom. Ili to radije ostavite za komentiranje u krugu obitelji.

#2 „Ovo mi je grozno!“
Nitko ne želi čuti da radite na mjestu na kojem se ne osjećate dobro i na kojem ne dajete sve od sebe. Ova rečenica će također učiniti da izgledate neprofesionalno, a to vam nipošto ne treba na radnom mjestu.

#3 „Tako sam mamurna.“
Detalj iz privatnog života koji nitko ne treba znati. Ispast ćete neodgovorni i neprofesionalni. Nitko, ni pod kojim uvjetima, nikada ne treba znati da ste imali tequila večer srijedom.

#4 „Kada ćeš ti (opet) biti trudna?“
Ovo je neprikladno pitanje bez obzira gdje se nalazite, a posebice na radnom mjestu, gdje svojim upitima ulazite u nečiju intimu i privatnost.

#5 „(...) je tako naporna!“
Ogovaranje - nikada ništa dobro nije proizašlo iz ove navike. Ne samo da ćete biti djetinjasti komentirajući vaše radne kolege, nego je i pitanje vremena, kada će vam se isto obiti od glavu.

#6 „Tako bih volio raditi za (x) kompaniju!“
Samo je pitanje vremena kada će vaše nezadovoljstvo postojećim mjestom i ovaj tip komentiranja stići do vaših nadređenih kojima se nipošto neće dopasti znati da u kompaniji u kojoj trenutno radite niste zadovoljni te samim time ne dajete sve od sebe.

#7 „Ništa danas nisam radio/la.“
Čak i ako vam je radni tempo takav da dobar dio dana niste imali nikakvih obveza (blago vama), nemojte to isticati. Ili ako imate manjak produktivnosti, radije te info zadržite za sebe, napunite baterije poslije radnog vremena i sutradan pokušajte završiti sve obveze.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS