Nobel
PRODAJNI IZAZOVI
10 prednosti mobilne aplikacije za CRM, koja vam pomaže u prodaji
Objava: 10.7.2017 / 12:54
Prikaza: 474
Autor: Manager.ba/Intrixcrm.com
10 prednosti mobilne aplikacije za CRM, koja vam pomaže u prodaji
0

Pomoću pametnih telefona i tablica danas možemo raditi skoro sve. Pretražujemo novosti, plaćamo račune, kupujemo proizvode, koristimo navigaciju, slušamo glazbu, komuniciramo s prijateljima i suradnicima…

Još prije nekoliko godina nitko nije očekivao da će mobilni uređaji postati tako snažni i tako popularni. Analiza pokazuje da je do listopada 2016. bilo više korisnika koji su internet koristili putem mobilnih uređaja nego klasičnih (desktop) pristupa. Ta transformacija se dogodila iznimno brzo.

Digitalna transformacija poduzeća donosi značajne promjene, a dio tih promjena su i mobilna poslovna rješenja koja su omogućena i kroz mobilne uređaje. Upravo Intrix CRM je podrška zaposlenima, da poslovne informacije imaju na dohvat ruke i moderniziraju način poslovanja.

U obliku mobilnih aplikacija Intrix CRM je dostupan za iOS i Intrix CRM Android.

Donosimo 10 prednosti korištenja mobilne aplikacije za CRM, koja će vam pomoći u prodaji.

1. Pregled i uređivanje podataka o postojećim i potencijalnim klijentima. Sve podatke o klijentima vidite na jednom mjestu. Podatke možete pretražiti putem tražilice. Možete informacije dopunjavati ili promijeniti.

2. Brzo dodavanje novih kontakata. Sve nove kontakte možete brzo unijeti u mobilnu aplikaciju Intrix. Kontakt je jednostavno pretraživati, a s jednim klikom aktivirati telefonski poziv.

3. Praćenje prilika i prodajnih aktivnosti. Pomoću spremljenih filtera s jednim klikom dostupate do svih prodajnih prilika i aktivnosti.

4. Korištenje kalendara omogućava bolju organiziranost svih zaposlenih. Jednostavno i pregledno možete u svakom trenutku vidjeti koje aktivnosti morate uraditi – imate dnevni, tjedni i mjesečni pregled.

5. Pregled zauzetosti prodajne, projektne ili servisne ekipe. Mobilni kalendar omogućava da pored svojih aktivnosti pratite i kalendare drugih zaposlenika.

6. Direktno pozivanje telefonskih poziva. Iz mobilne aplikacije možete jednostavno aktivirati pozivanje.

7. Prikazivanje i otvaranje e-mailova. Svu e-mail korespondenciju imate spremljeno i u mobilnom Intrixu.

8. Slanje dokumenata iz mobilne aplikacije. Sve dokumente i fotografije možete jako brzo i jednostavno poslati pomoću vašeg e-mail poslužitelja.

9. Upload fotografija/datoteka. U mobilnoj aplikaciji Intrix možete jednostavno spremiti fotografije koje ste napravili na radnom sastanku, u proizvodnji, na terenu. U mobilnu aplikaciju kroz dva klika dodate skeniran dokument ponude ili ugovora.

10. Prikaz lokacije sastanka, servisa, pregleda ili montaža. U mobilnoj aplikaciji možete jednostavno pregledati lokaciju sastanka kroz google kartu. Klikom se otvara program za navigaciju i usmjerava vas do lokacije.

Trenutno je raspisan besplatni webinar Korištenje mobilne CRM u prodaji, a prijavu možete napraviti ovdje.

Sva prava pridržana © 2017 Manager.ba
Dizajn i programiranje: 4ANTS